Количество просмотров за прошлую неделю

среда, 6 февраля 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме, що перед тим як використовувати Інтерент у роботі з учнями, потрібно витратити час і поцікавитися, чи знають вони про таке поняття, як "авторське право" та донести до них, що це досить серьозно.
Досить жваво обговорили у групах про різні ситуації про порушення авторських прав.
У цьому модулі ми також вивчали презентації один одного і мені було досить важко задати питання опоненту, а от знайти похвалу легко. Я зробила висновок, що критика досить необхідна у роботі, завдяки конкретній критиці мого опоненту, я дещо змінила свою презентацію та переглянула проьлемне питання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий